torstai 9. elokuuta 2012

All that I know that im breathing

Ahdistaa mun läskit. Ahdistaa ruoka. Työpäivä eteni taas etanavauhtia mutta sainpahan aikaa ajatella. Odotin koko päivän että mun gina paketti tulis mutta ei, petyin ku se ei tullukkaan. Menin sitte kirjastoon lainaamaan muutaman Nora Robertsin kirjan sateisia päiviä varten. Rakastan Nora Robertsin kirjoja. Yleensä luen englanniks. Joko englanniks tai ruotsiks. Oon suomenruotsalainen ni puhun myös ruotsii ja käyn ruotsinkielistä lukioo.  En mä tiedä, en pysty lukee suomeks. Kirjoja siis. Jännä juttu mutt se nyt vaan on sillee.

Syömiset meni niin ku meni mutta kummiski alitin 800kcal rajan. 750 kaloria tänään. Huomena paremmin.



















Mulla on ikävä mun kavereita. Mä en ole nähny niitä kahteen kuukauteen ku oon matkustellu ja nyt en oo ehtiny nähdä niitä ku oon ollu töissä. Oon jutellu skypessä ja facess mutta en livenä. On ikävä Barbia!! Mä haluun jutella sen kans face to face. Mä en kestä!!

Barbie kysy facess yks päivä et miten menee poikapuolella. Sillon tajusin etten oo ajatellu ketään poikaa koko kesänä. Ihmeellistä kylläkin koska yleensä mun pää on täynnä ajatuksia jostain ihastuksesta mutta nyt en vaan jaksa. En jaksa!!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti