perjantai 10. elokuuta 2012

We were never even friends

Mun pää on täynnä ajatuksia. Kävin yhen ex-kaverin blogia kattomassa ja menin ihan paniikkiin. Se on laihtunu ja minä en. Ennen ku oltiin vielä kavereita pari vuotta sitte...se oli mua lihavempi mutta nyt on toisin  päin. Mitä minä oon tehny sillä välin ku se on ollu missä lie treenaamassa. Mua hävettää, ärsyttää, raivostuttaa. Meijän ystävyys loppui siihen ku se aina vertaili itteään muhun ja tuomitsi kaiken mitä tein. En jaksanu sitä ku piti aina miettii ennen ku teki jotain koska ties mitä sen päässä liikku. "Mitä se melina nyt yrittää olla parempi kuin muut, eiks se tajua että se on surkee? Tulee tuollaisesta perheestä, näyttää tuollaiselta" Ehkä mä vaan kuvittelen..mutta sillon se tuntui siltä.


Nyt on toisin päin. Mä vertailen itseäni siihen enkä tiedä miks. "Onkohan se nyt kauniimpi kun mä, laihempi, söpömpi." Mä vihaan tätä tunnetta. Mä en tiedä miten me pystyttiin sillon olemaan yhdessä. Jotenki mua hävettää kaikki mitä mä silloin sanoin vihoissani mutta en kestä sitä ihmistä vieläkään.

2 kommenttia:

  1. sait uuden lukijan :)

    oot melkeen saman pitunen ku minä ja painat nyt jo noin vähän...antaisin mitä vaan jos painaisin itekkin saman verran :D

    VastaaPoista
  2. Tervetuloa!:)) Tiedän että oon ihan ok painonen mutta ku en oo ite tyytyväinen ulkonäkööni, sikshän mä laihdutanki. Tsemppiä sulle;);)

    VastaaPoista