keskiviikko 8. elokuuta 2012

Never enough

"I know I ask perfection of
A quite imperfect world
And fool enough to think that's
What I'll find" -Carpenters


Olen, ja tulen aina olemaan perfektionisti. Se on piirre josta olen saannut kuulla monen monta kertaa. Kaikessa mitä teen olen perfektionisti ja se on myös syy siihen miksi laihdutan. En kestä sitä jos joku koulutehtävä tai piirrustus ei ole täydellinen. Se on rasittavaa mutta minun on elettävä sen kanssa. Kaikkeen mitä teen menee tuplasti enemmän aikaa kuin muilla ja olen hyvin pettynyt itseeni jos teen virheen. Aina voisin tehdä paremmin, näyttää paremmalta, olla parempi. En ikinä kelpaa omissa silmissäni. That's who I am...


2 kommenttia:

  1. liityin lukijaksi ja kiva huomata että luet miun blogia ! :) katsoin siun tavoitteita ja huomasin että ne on samat kun miulla. oon myös melkein siun pitunen, pari senttiä lyhyempi, joten samaan tähdätään !

    tsemppiä !! <3

    VastaaPoista
  2. Ihanaa:D motivoi ihan älyttömästi ku tietää että joku toinenki on "samanlaisessa" tilanteessa. Tervetuloa!

    VastaaPoista