lauantai 11. elokuuta 2012

I think that I'm on the right track now

Ihana kirjautua sisään ja huomata että minulla on UUSI LUKIJA! Tervetuloa;)

 Voin rehellisesti sanoa että voin hyvin vaikka tuntuu että oon syönny 5000kg ruokaa tänään. Luulin että mua masentais se ruokamäärä mutta ei. Tämä terveellinen ruokavalio on ihan täydellinen mulle. Parempi ku se että kiduttaa itteään monen monta tuntia siihen asti ettei kestä enää ja ahmii itsensä täyteen herkkuja. Se on huono kierre jossa olen ollut jo liian pitkään ja voin sanoa että mun kohdalla se ei toiminu ollenkaan. Painon kans sai tapella päivästä päivään, yhtenä se laski, toisena taas nousi. En pystyny treenaa ku olin niin väsyny koko ajan. Yritän nyt kääntää mun suuntaa ja aloittaa terveellisemmän elämän. 

Tänään oon syönny 4 ateriaa vaikka ois pitäny syödä 5-6 tuon suunnitelman mukaan. 

Aamupala: munakasta, ½banaani, 2 dl kauraa(+maitoa)
Lounas: 2 dl kanansuikaleita, 3 dl vihanneksia, salaattia
Päivällinen: 2 dl kanansuikaleita, wokkivihanneksia, raejuustoa
Iltapala: 1 dl kananssuikaleita, 1 dl paistettuja lohkoperunoita

Päivän dietti on sisältäny paljon kanaa ja vihanneksia, kana on kylläkin mun lempparii ni se ei sinäänsä haittaa. Ajattelin että joku päivä vois kokeilla vaikka tonnikalaa kanan sijan, naudanlihasta en oikeen tykkää mutta voihan sitäkin kokeilla. On ihanaa kokata omaa ruokaa. Parasta tässä on että ei oo herkkuja ikävä. Äiti osti jäätelöä ja karkkia mutta ei tehny mieli. Oon siitä ylpeä.


Tuossa yhdentoista maissa tein 45 min lihaskuntoa ja ois pitäny venytellä koska nyt oon ihan kipeenä. Saa nähä miten huomenna sitte jaksaa. Lenkkeily ei oikeen kiinnosta ni teen lihaskuntoa sisällä.

Mä oon ihan älyttömän innoissani tästä dietistä ja kerranki oon taas ilonen. Ei ahista eikä ärsytä. En oo käynny vaalla pitkään aikaan (se vähän pelottaa) mutta saa nyt nähä mihin suuntaan mun kroppa on menossa, kasvaako lihakset  vai poltanko rasvaa. Kuukaus sitte en ois uskonu että pystyisin tämmöseen, siis syödä näin paljon, mutta oon tyytyväinen. Katotaan sitte taas kuukauden päästä missä mennään. Voi olla että käännyn takas samaan ku ennen mutta toivon että tää ois se oikee dietti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti